Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Lägenhet 2.0??

Av Lovisa - 14 november 2011 18:16

Jag skyller på mina klasskamrater (som har nu i en vecka pratat om deras ankommande flytter) för att jag nu ska titta mig om efter en ordentlig tvåa då man har pratat om hur skönt det skulle vara att ha ett rum till som man kunde stänga dörren om.

Vill ju helst ha en tvåa i samma hus som jag bor i nu, om än inte nödvändigtvist på samma våning (en våning ner skulle inte sitta dumt). Skulle inte vilja byta område då jag har nära och bra till både skola och affärer. Frågan är bara vad tvåorna ligger på i hyra, men den kan ju knappast vara högre än den jag redan har!

Och då kommer vi till det jag alltid har sagt, "Höjer dom hyran så ska banne mig jag ha en större lägenhet också!", kan nog bli verklighet snabbare än vad man trott, fast liksom åt andra hållet istället...

Jag och Nadja ska till KBAB (alias Kebab) imorgon och kolla om dom har några ritningar över tvåorna i mitt hus och ifall det är någon av dem som kommer bli ledig någon gång under dom närmaste månaderna.

Håller tummarna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 2 september 2011 16:56


Ni vet paketet som jag sa att jag skulle hämta i onsdags? Fick reda på att, 1) Det vägde 3.02 kgoch2) Det innehöll bland annat detta monster:The Heath Anthology of American Literature2695 sidor tjock, inte undra på att paketet vägde 3kg!!      ...

Av Lovisa - 31 augusti 2011 15:15

Blå himmel,  soligt (för en gångs skull) och det regnar...... Någon mer som ser felet i detta??   Det regnar från klarblå himmel, jaja, sånt kan väl vara kul det också, men inte när jag ska ut! Skulle bort till pressbyrån vid skolan och hämta ett pak...

Av Lovisa - 7 juni 2011 18:07

   URSÄKTA RÖRAN DET ÄR NY-OM-MÖBLERAT          

Av Lovisa - 7 juni 2011 17:35

Tid: 18:00Plats: Coolaste lägenheten i Kronopark, KarlstadLyssnar på: "What about my dreams?" - Kati Wolf (Ungerns ESC bidrag 2011)Gör?: Spammar Nadja med SMS   -----------------------------------------------------------------------------------------...

Av Lovisa - 21 juli 2010 18:16

Hyreskontrakten kom idag, tillsammans med diverse regler angående tvättstugan etc. Fick även ett kuvert från skolan med en massa papper.Papper, papper, papper.... Nästan synd att vi inte har någon vedkamin att bränna skiten i...Har fixat adressändrin...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg. Jag kommer att skriva om lite random saker, däribland mitt liv som universitetsstudent.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok


Skapa flashcards