Alla inlägg under juni 2010

Av Lovisa - 15 juni 2010 23:52

Seriöst, om det fanns något man skulle vilja strypa så är det väl CSN (Centrala Studie Nämden för dom som inte visste det). Det började när jag skulle ansöka om studielån, visst, skitenkelt! ... INTE!

Man fattar ju inte ett skit av det där gudsförgätna formuläret! Och så måste man söka om VARANNAN TERMIN!!! *dör*
Men ifyllt blev det tack vara min älskade 'syster' Cissi   
[Godtaget också för den delen    ]

Och nu häromdan så fick jag ett mail om att jag skulle gå in på studera.nu och kolla så att all information och sånt var korrekt, men det fanns ju inget där! Jag blir galen på dom....

Skit samma, det blir säkert bra ändå   
Var i skolan och hämtade betygen förra torsdagen på skolavslutningen. Fick även träffa Sofia och Therese igen   

3 MVG, 10 VG, 14 G & 2 IG   Och så 13,13 i snitt (mina kurser ska bara ha 10,22 och 11,10)

Ja, jag vet att jag skryter, men det tycker jag att jag har förtjänat :P

Av Lovisa - 5 juni 2010 14:09

"VI ÄR BF BÄST I SVERIGE!!! SHALALALA!!!"

"BF3! SHALALALALA!!! BF3! SHA LA LA LA!!!"

"BF!" "BÄRS!"
"BF!" "BÄRS!"
"BF! BF! BF!" "BÄRS! BÄRS! BÄRS!"

"ETTORNA HAR TVÅ ÅR KVAR, TVÅ ÅR KVAR, TVÅ ÅR KVAR, ETTORNA HAR TVÅ ÅR KVAR, TVÅ ÅR KVAR!

TVÅORNA HAR ETT ÅR KVAR, ETT ÅR KVAR, ETT ÅR KVAR, TVÅORNA HAR ETT ÅR KVAR, ETT ÅR KVAR!

MEN VI HAR BARA FESTEN KVAR, FESTEN KVAR, FESTEN KVAR, FÖR VI HAR BARA FESTEN KVAR, FESTEN KVAR!!!
"

Av Lovisa - 2 juni 2010 23:15

Två dagar kvar till studenten... och knappt det eftersom klockan är 23:15 just nu. Ca 15:00 på fredag (4/6) så smäller det! Då springer vi ut och behöver aldrig mera gå i skolan om vi inte vill.

Var och handlade grejor till studenten idag med mamma. Träffade Sandra utanför ICA Maxi på Allum :) Har även städat mitt rum eftersom Cissi kommer imorgon :D

Imorgon blir det till att städa och förbereda maten inför fredagen, och sen på kvällen så blir det "middag" (McDonalds xD) och bio med Cissi ^^ Vi ska titta på "Prince of Persia", så det så :P

Dagens Outfit:

  • Avklippta jeans
  • Negative-Tshirt
  • Solglasögon

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg. Jag kommer att skriva om lite random saker, däribland mitt liv som universitetsstudent.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok


Ovido - Quiz & Flashcards