Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

Fullt Ös - Var é Bromsen?!

Av Lovisa - 20 juli 2010 22:39

För en vecka sedan satt man och önskade att det skulle bli lite fart på det hela... Nu hittar man inte bromsen...

För dom lyckliga få som lyckats undkomma nyheten så berättar jag igen, Jag kom in på Karlstad Universitet!!!
Har också fått en Etta på Fagottgatan 2, andra våningen. Den är på 27 kvm och har balkong! Min lycka är gjord ^^

Åker och hämtar nycklarna den 2 augusti och flyttar upp möblerna någon gång innan den 15, själv kommer jag inte dit förren runt den 27:e eftersom jag inte har några pengar att leva på innan första utbetalningen kommer runt den 4:e september...

Har packat dom två första lådorna idag. Mest väskor och böcker och filmer, sånt som jag inte behöver ha ståendes uppe. Ska börja på tredje lådan imorgon och det blir nog ännu mera böcker eftersom jag bara kan packa några i varje låda (för det är ju knappast några tunna böcker jag har).
Ska försöka få i mina 61 mangaböcker i samma låda så jag vet var jag har dom... 40 InuYasha, 9 Death Note, 10 Hellsing och 2 Gundam Wing :D

Fick pappas gamla laptop också :D Fast den är egentligen inte så gammal, 1 ½ - 2 år max. Så nu kan man skrota den stationära ^^

Åker till Farmor på fredag, har inte så mycket pengar på mobilen, så är det något så ring istället för SMS... svarar jag inte så kan det bero på den taskiga täckningen... om jag inte står i potatislandet vill säga....

 
 
Ingen bild

Gunilla

21 juli 2010 00:20

Kära Dotter
Var rädd om dej där uppe i den stora staden så du inte springer vilse eller så och glöm för all del intebort dina gamla föräldrar som finns kvar här nere i den lilla staden Partille och som saknar dig :) Kram Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa - 14 november 2011 18:16

Jag skyller på mina klasskamrater (som har nu i en vecka pratat om deras ankommande flytter) för att jag nu ska titta mig om efter en ordentlig tvåa då man har pratat om hur skönt det skulle vara att ha ett rum till som man kunde stänga dörren om.Vil...

Av Lovisa - 2 september 2011 16:56


Ni vet paketet som jag sa att jag skulle hämta i onsdags? Fick reda på att, 1) Det vägde 3.02 kgoch2) Det innehöll bland annat detta monster:The Heath Anthology of American Literature2695 sidor tjock, inte undra på att paketet vägde 3kg!!      ...

Av Lovisa - 31 augusti 2011 15:15

Blå himmel,  soligt (för en gångs skull) och det regnar...... Någon mer som ser felet i detta??   Det regnar från klarblå himmel, jaja, sånt kan väl vara kul det också, men inte när jag ska ut! Skulle bort till pressbyrån vid skolan och hämta ett pak...

Av Lovisa - 7 juni 2011 18:07

   URSÄKTA RÖRAN DET ÄR NY-OM-MÖBLERAT          

Av Lovisa - 7 juni 2011 17:35

Tid: 18:00Plats: Coolaste lägenheten i Kronopark, KarlstadLyssnar på: "What about my dreams?" - Kati Wolf (Ungerns ESC bidrag 2011)Gör?: Spammar Nadja med SMS   -----------------------------------------------------------------------------------------...

Presentation

Hej! Välkommen till min blogg. Jag kommer att skriva om lite random saker, däribland mitt liv som universitetsstudent.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok


Ovido - Quiz & Flashcards